Catering voor evenementen

Je organiseert een zakelijk evenement of feest voor gasten of collega’s op kantoor of op een eventlocatie en je bent op zoek naar een eventcatering. Wij richten ons erop dat jouw gasten een onvergetelijke dag hebben en dat jullie binnen budget het evenement kunnen organiseren. We zorgen ervoor dat alles klopt: de ontvangst met ontbijt, koffiepauzes, een vers bereide lunch en een goed diner. Indien gewenst ontzorgen we van A tot Z. We zorgen voor materialen, hosts en hostessen, bedienend personeel, aankleding en materialen. Dat alles komt samen in een onvergetelijke ervaring voor uw gasten! Bel of mail ons met uw plannen!

Home » Onze catering diensten » Catering voor evenementen

Eventcatering in Amsterdam bij u op locatie

Ongeacht of u een personeelsfeest organiseert, voor het management of bestuur een diner regelt, een klantenbijeenkomst organiseert, of een nieuwe productlancering of kantooropening voorbereidt, we werken samen met u om alles aan uw evenement tot een succes te maken. We zijn goed met planning en coördinatie en concentreren ons op de gastervaring. We bedenken een origineel concept waarin eten, drinken en service samen bijdragen aan de doelen die u met uw evenement voor ogen heeft.
Catering bij evenementen kan meehelpen om uw boodschap verder uit te dragen. Voor uw kleine of grote evenement gaan wij aan de slag op basis van het ‘plaatje’ zoals u het in uw hoofd heeft. Om dat plaatje helder te krijgen nemen wij dan ook rustig de tijd. Neem vrijblijvend contact met ons op, wij doen ons best u goed te adviseren.
Buffet hapjes lunch gerechten op buffet

Complete dag event

U organiseert een dag of middag met relaties om de onderlinge band en het netwerk te versterken. Misschien is er een vol programma en zijn er sessies met inspirerende sprekers gepland. Naast de uitwisseling van informatie weet u dat de verzorging goed moet zijn en aansluiten bij uw planning en uw gasten. De herinnering aan het evenement is vooral een gevoel en lekker eten en drinken speelt daar een belangrijke rol in. Wij hebben hier een ruime ervaring in en zorgen dat het klopt!

Buffet hapjes lunch gerechten op buffet

Personeelsfeest

Bij grote evenementen zoals een personeelsfeest voor 500 of 1.000 medewerkers is naast het hebben van een geschikte locatie het hebben van een eventcateraar met goede logistieke planningsvaardigheden belangrijk. We verdiepen ons in uw personeel, stemmen samen af wat past en niet past en zorgen voor een goede planning en logistiek. Groet aantallen zijn geen probleem: hoe meer zielen hoe meer vreugd! Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte!

Meerdaags evenement

Bij evenementen waar u over meerdere dagen gasten ontvangt zorgen wij ervoor dat ons eten bijdraagt aan het hoog houden van de energie. Dat betekend zorg voor heerlijke gerechten en gezonde opties. Voldoende drink- en pauze momenten om dips te voorkomen en de aandacht vast te houden. Sommige van uw gasten zullen speciale dieetwensen hebben en ook voor deze gasten zullen wij u ontzorgen!

Cateraar voor uw (zakelijke) event nodig? Bel ons nu:

+31.(0)6-2459 3128 of vraag vrijblijvend een offerte aan.

3 reacties

  1. I am planning an event in Amsterdam in January and I am curious to know more about the catering for drinks. The event will span to a maximum of 5 hours and the maximum amount of people is 200 (who won’t be present at the venue at the same time). Could you provide me with more information in regards to the pricing (wine, beer and non-alcoholic beverages) as well as the snacks/appetizers?
    Thank you and I look forward to hearing from you!

  2. We are holding an afterparty in High Light – CapitalC on Friday 27 March 2020 and are lookingf or the following for approx 250 people 7pm- 10pm. Open bar ( beer, wine, soft drinks) and stationary canapés. Or if it’s possible 2 x drink tokens per person and then cash bar. Please let us know costs, the current preferred caterer is out of our budget, so we are exploring other options

  3. We are organizing a conference in Amsterdam (Beurs Van Berlage) on January 23 and 24th and we are looking for some animations for the catering such as chocolate fountain, tea bar, coffee bar…
    The conference will host about 1500 people.
    So, I would like to know if you do such kind of things.
    Let me know, please.
    Sandy

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *