Receptie met dranken en hapjes buffet
Home » Onze catering services » Receptie catering in Amsterdam

Catering receptie en bedrijfsborrel in Amsterdam

De catering van uw receptie en borrels is bij ons in goede handen. Natuurlijk is ‘drankjes schenken’ voor de meeste cateraars in Amsterdam niet een lastige taak en ook niet iets waar je je als cateraar makkelijk in onderscheid. Het verschil zit hem in de details.

Uw receptie catering goed verzorgd en zonder zorgen

De details: wij verdiepen ons in uw evenement en stemmen af op uw gasten. Dat betekent dat zowel de drankjes als de hapjes aansluiten bij wat uw gasten prettig en lekker vinden. Als we de informatie helder hebben krijgt u snel een voorstel met een duidelijke gespecificeerde offerte zonder verrassingen achteraf. We komen ruim op tijd om op locatie alles voor te bereiden zodat de catering van uw receptie vlot verloopt. We zorgen voor vriendelijk en behulpzaam bedienend personeel. Na afloop laten we de ruimte opgeruimd en schoon achter.

Receptie catering met hapjes en canapés

Zonder lekkere en luxe hapjes, canapés, borrelhappen of snacks is er geen receptie. Op onze hapjes menu pagina vind je een uitgebreide lijst met vis, vlees en vegetarische canapés. Volgens onze vaste klanten maken we de lekkerste hapjes van Amsterdam.

CATERING RECEPTIE IN AMSTERDAMSE STIJL

Voor klanten met ‘Amsterdamse trots’ hebben wij een speciaal receptie assortiment samengesteld  met Amsterdamse bieren, Amsterdamse jenever, Amsterdamse likeurtjes, Amsterdams appelsap en natuurlijk onze typische Amsterdamse receptie hapjes.

Receptie bar glazen wijn-cooler
Receptie bar met glazen en wijn-cooler

CATERING VAN BIOLOGISCHE RECEPTIE

Nu zelfs de doorsnee drankenhandel biologische wijnen op de plank heeft liggen is er geen excuus meer om uw receptie niet met een biologisch assortiment te laten cateren. Biologische Prosecco en biologische wijnen zijn er al jaren in verschillende merken te krijgen. OK er is een meerprijs voor biologische verse Jus  d’Orange maar op het totaal budget voor de catering van een receptie valt het allemaal mee. Samen met onze biologisch receptie hapjes en canapés zet u een duurzaam feestje neer. Wilt u snel weten wat uw biologische receptie kan kosten? Vraag via ons offerte formulier een voorstel op.

KOSTEN CATERING RECEPTIE

Als dit de eerste keer is dat u een receptie organiseert wilt u misschien weten wat voor een budget u moet reserveren. Een en ander hangt samen met een aantal variabelen en het gewenste niveau van eenvoud of luxe in de dranken en menu’s. Verder speelt het aantal bedienend personeel dat u wilt inzetten een rol alsook het huren van servies en/of benodigd meubilair. Wilt u de catering voor uw receptie in Amsterdam hebben of vraagt u ons naar Zuid Limburg af te reizen? U begrijpt dat dit alles invloed heeft op de kosten. Om toch een idee te hebben kunt u hier doorklikken naar de pagina met catering kosten waar u voorbeeld offertes vind voor onder andere receptie catering in de regio Amsterdam.

Receptie catering met 10+ jaar ervaring

Of het nu gaat om een nieuw begin, een mooie afsluiting van een periode of om stil te staan bij wat voor u belangrijk is, met onze catering service doen wij ons best om in stijl bij te dragen. We verzorgen al meer dan 10 jaar en met veel plezier allerlei soorten recepties en evenementen

CATERING JUBILEUM RECEPTIE

Werknemers die lang op hun plek blijven zijn in de huidige job-hop cultuur  een uitstervend ras. Loyaliteit moet gevierd worden en het verzorgen van deze viering doen wij met liefde. Wat ons betreft mag de jubilaris bepalen wat wij als cateraar serveren. Natuurlijk op zo’n manier dat het in jet budget past en de catering ook bij de gasten loyaliteit aanmoedigt.

CATERING BRUILOFTSRECEPTIE

Jullie wilden het klein en intiem houden maar je plannen zijn uitgebreid en ondertussen telt de lijst met genodigden misschien wel meer mensen dan je had gehoopt. Het wordt druk op jullie bruiloftsreceptie en je wilt het goed geregeld hebben. Na het aansnijden van de bruiloft taart nemen wij het van jullie over zodat jullie en de bruiloftsgasten zorgeloos kunnen genieten. Maak je niet druk wij maken er een informele Hollandse bruiloftsreceptie van of, als dat beter bij je past, een full service chique bruiloft.

CATERING AFSCHEIDSRECEPTIE

Een deur die dicht gaat voor de één opent er vaak weer een voor de ander. Of je nu verdrietig bent of juist blij bent dat deze collega of baas vertrekt, onze drankjes en hapjes dragen zeker bij dat alle betrokkenen met een goed gevoel afscheid kunnen nemen.

CATERING RECEPTIE IN TUIN OF VONDELPARK

Door een receptie niet binnen maar buiten te plannen maak je de bijeenkomst wat luchtiger. Omdat iedereen van ‘buiten’ en ‘groen’ houdt. Met catering van een receptie in een tuin heb je vaak ook meer ruimte om wat extra’s te doen zoals bijvoorbeeld het plaatsen van een mooie en ruime bar, extra zitjes of een BBQ met lekkere saté of luxe burgers… Is je tuin of balkon niet groot genoeg dan wijken we uit naar het Vondel-, of Sarphatipark.

CATERING RECEPTIE OP EEN BOOT

Je gasten al het moois van Amsterdam laten zien en toch bij elkaar houden gaat het beste met een rondvaart. U houdt uw receptie op een boot die door de Amsterdamse grachten vaart of tijdens een tocht over het IJ en de Amsterdamse havens. Alhoewel de meeste boten ook catering aanbieden bent u vaak vrij om uw eigen cateraar ‘van buiten’ mee te nemen. Onze catering medewerkers hebben genoeg zeebenen en wij varen met enige regelmaat als gastcateraar mee. Als de boottocht wat langer duurt dan laten we de receptie over gaan in buffet of BBQ op het achterdek.

CATERING NIEUWJAARSRECEPTIE

Elkaar een goed begin van het nieuwe jaar wensen is nog leuker met een glas in je hand. Of we de glazen op de catering van uw nieuwjaarsreceptie nou vullen met een vrolijke Prosecco Violette Frizzante of met een luxe Champagne van Moët & Chandon vinden wij minder belangrijk. Bij elk glas bubbels serverend wij een passend hapje waar uw gasten blij van worden!

Snel een offerte voor een receptie catering

Ga hier verder naar het catering offerte formulier.  Mail naar job@zingfood.nl of bel met Job +31 (0) 6 2459 3128 voor een receptie catering voorstel met of zonder hapjes.

Showing 7 comments
  • Annemarie

    Ik ontvang graag een offerte voor een boeklancering zal plaatsvinden in het gelijkvloerse gedeelte van een school in Amsterdam.
    250 pax.
    18.30-21.00 uur
    * Welkomsdrankje prosecco
    * Koffie/thee 1 uur onbeperkt ( geen koek)
    * Drank; alleen light frisdrank, sparood, wijn/bier ( geen tap maar losse biertjes)
    Is het standaard met bediening? Zo ja, wat zijn hier de kosten van?
    Ik ontvang graag meer informatie!

  • Jayla

    Hallo Zingfood,

    Op dinsdag 19 December ben ik voor een borrel en een recptie op zoek naar catering. Het gaat om:

    – Van 15.00-17.00: pubquiz bij de Gemeente
    – Van 17.00-19.00: officiële opening van een kantoor

    De benodigdheden zijn voor de pubquiz (175 personen) zijn:
    – Koude hapjes vegetarisch (600 stks)
    – Borrelnootjes/groentechips
    – Biologisch bier
    – Biologisch wijn
    – Biologische sappen
    – Glazen voor de sappen

    De benodigdheden voor de officiële opening van het kantoor (+- 250 personen) zijn:
    – Koude hapjes vegetarisch
    – Biologische groente met dip oid
    – Borrelnootjes/groentechips
    – Biologisch bier
    – Biologisch wijn
    – Biologische sappen
    – Glazen voor de sappen en de wijn

    Graag offerte voor een complete catering inclusief materialen en bedeining.

  • Bernice

    Graag zouden wij een receptie voor 150 mensen willen aanbieden voor 2 uur op zaterdag 22 juli op de Herengracht in Amsterdam. We kunnen daar gebruik maken van het cafe plus benedenruimtes en buiten. Ze bieden zelf ook catering aan maar wij willen kijken wat het kost om externe cateraar in te huren want dit mag en scheelt hopelijk flink in de kosten.  

    Zouden jullie ons kunnen laten weten wat het kost:

    A. onbeperkt bier/wijn/fris voor 150 mensen voor 2 uur + hapjes* + toost uitbrengen met zelfgebrachte bubbels cremant

    B. bier/wijn/fris voor 150 mensen op basis van nacalculatie + hapjes + toost uitbrengen met zelfgebrachte bubbels cremant

    *Hollands hapjes arrangement van bitterballen, kaas, leverworst en ossenworst

    Hoor graag om alvast een idee te krijgen van kosten ook als u zelf glas-servies-statafels-koeling-frituur-personeel etc. mee neemt.

  • Floor Bökkerink

    Voor een bedrijfsborrel wil ik graag een offerte aanvragen. A.s vrijdag gaan wij met 30 personen borrelen. Ik wil graag een aantal uitgebreide hapjes aanbieden, zodat er een leuke variatie aan eten is en dit ook voor iedereen voldoende is als avondmaaltijd.

    Ik dacht zelf aan een variatie van bijvoorbeeld: quiches, pasta, salade, gehaktballetjes, borrelhapjes, o.i.d. Iedereen kan dan zelf een bordje maken.

    Er hoeft geen bediening aanwezig te zijn. We maken een buffet-tafel op ons kantoor waar iedereen zelf kan pakken. Ons budget is ongeveer €150,-.

    Ik hoor graag of jullie ons voor dit bedrag kunnen voorzien van lekkere hapjes! Anders hoor ik graag op welke prijs we uit komen.

  • Weena Chen

    Voor mijn promotieborrel zoek ik een cateraar die koude en warme hapjes zouden kunnen maken. Budget is dus ongeveer 400 (of iets meer) euro. Het wordt in Mr. Kitchen in het Westerpark gehouden, waar dus evt ter plekke ook nog wat hapjes afgemaakt kunnen worden.
    Graag hoor ik wat jullie kunnen bieden voor dit bedrag. Ik dacht zelf aan mediterraanse, dan wel aziatische hapjes.

  • Friso Calkoen

    Het gaat om een feestje om te vieren dat ik 3 dagen daarvoor mijn promotie binnen de geneeskunde afrond. De bedoeling van de avond is een feestelijke borrel vanaf 19.30 -24.00u. Het is niet de bedoeling om een volledige maaltijd aan te bieden, maar om een aantal lekkere hapjes te serveren.

  • Joy Keip

    Catering Feestelijke opening polette!

    – Wanneer: donderdag 21 januari 2016
    – Van 18.00-24.00
    – Adres: Kinkerstraat 288, 1053GB, Amsterdam
    – Verwacht: 250-300 gasten → klanten van Polette, nieuwe klanten, bloggers, fashionscene en natuurlijk vrienden.

    Om een goede indruk van polette te krijgen, check onze website

    Benodigheden voor het feest:
    – bediening → opbouwen, serveren, afbouwen/opruimen → we willen graag dat de bediening om 17.00 komt om op te bouwen en tot ± 01.00 blijft om op te ruimen en af te bouwen, zodat de winkel weer netjes achterblijft → we denken zeker 5 mensen in de bediening nodig te hebben
    – hapjes → warm & koud
    – drankjes → witte & rode wijn; fris; spa rood/blauw → geen cola o.i.d., kom met iets anders, verras ons 😉
    – drinkglazen/bekertjes
    – borden, bestek, servetjes → is afhankelijk van de hapjes
    – koeling/koelkast voor alle drankjes; ijsblokjes
    – 1 grote tafel waar alle drankjes op kunnen staan
    – kapstok voor de jassen → eventueel een scherm om het uit het zicht te houden → ga er van uit dat er zeker minimaal 100 man hun jas op willen hangen en dus moet er ook een bepaald nummer-systeem komen
    – sta-tafels → 3 stuks
    – asbak → 1 stuks
    – 1 sokkel voor buitengebruik waar we de asbak op kunnen zetten
    – zelf alles brengen naar de winkel en ook zelf weer alles ophalen

    Belangrijk:
    We hebben in de winkel geen voorzieningen, dus geen koeling & opwarm element en geen gootsteen (er is een gootsteen in de wc, dus water is aanwezig). Als dit nodig is moeten jullie dit zelf meenemen.
    Achter in de winkel is wel een kleine opbergruimte die we eventueel kunnen gebruiken om vieze glazen/borden etc. te bewaren.

    Thema:
    “Even nudists need polette” is het thema van de avond. Om mensen die nieuw zijn met ons concept te verrassen en provoceren zal een deel van onze medewerkers en (liefst) ook het bedienend personeel het paradijselijk kostuum dragen. Zou u ons kunnen laten weten of jullie catering personeel in is en welke maten we moeten bestellen (S,M,L,XL) voor de heren en hoeveel voor de dames?

    Wat verwachten wij van de bediening (op basis van 5 personen):
    – We verwachten de bediening om 17.00 in de winkel zodat we het feest kunnen voorbereiden en alles klaar kunnen zetten.
    – Gasten willen hun jas kwijt, de bedoeling is dan ook dat 1 iemand van de bediening zich de hele avond over de garderobe ontfermt.
    – 1 a 2 personen moeten rondlopen met de hapjes, bovendien moeten zij er ook voor zorgen dat lege bordjes/bekertjes e.d. worden afgeruimd. Waar nodig springen wij zelf ook natuurlijk bij!
    – De drankjes (wijn/fris) zullen op een tafel komen te staan waarbij er voor moet worden gezorgd dat van alles genoeg klaarstaat en bij wordt geschonken. We willen dat 1 iemand van de catering de hele avond achter deze tafel staat en dit verzorgt.
    – Op het feest zullen ook koelkasten met lekkere biertjes van de AmsterdamBrewBoys zijn, we willen graag dat 1 iemand van de catering zich hiermee bezighoudt en deze serveert aan de gasten.
    – We verwachten best veel mensen dus het is belangrijk dat lege glazen/bordjes en eventuele andere rommel snel wordt afgeruimd.
    – Als de laatste gasten de deur uit zijn gaan we de winkel opruimen en schoonmaken. Lege flesjes moeten naar de dichtstbijzijnde glasbak worden gebracht en afval moet worden weggebracht. Kortom, de winkel moet netjes worden achtergelaten, dus verwacht rond 01.00 klaar te zijn.
    – En natuurlijk, het belangrijkste, we verwachten een leuke en professionele werkhouding! Straal polette uit!

Leave a Comment

Catering Offerte & Kontact

Voeg uw contactgegevens en catering-vraag in. We nemen binnen 1 werdag contact met u op.