[mk_page_section bg_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2020/02/standing-reception-catering-zingfood.jpg” bg_repeat=”no-repeat” bg_stretch=”true” sidebar=”sidebar-1″][vc_column width=”3/5″][mk_padding_divider size=”35″][mk_custom_box padding_horizental=”40″ bg_color=”rgba(244,244,244,0.7)”][mk_fancy_title color=”#000000″ size=”30″ font_weight=”500″ margin_top=”12″ margin_bottom=”12″ font_family=”none”]

Catering receptie of borrel

[/mk_fancy_title][vc_column_text disable_pattern=”false” css=”.vc_custom_1555165214392{margin-bottom: 0px !important;}”]De catering van uw receptie en borrels in Amsterdam is bij ons in goede handen. We proberen ons te onderscheiden in het afstemmen van het aanbod op uw gasten, ons vriendelijk bedienend personeel en de aandacht die we in de smaak en de presentatie van de hapjes stoppen.[/vc_column_text][mk_button dimension=”flat” corner_style=”rounded” size=”large” url=”https://www.zingfood.nl/cateraar-amsterdam/offerte/” margin_right=”0″ el_class=”ctabtn” bg_color=”#abcf47″ text_color=”dark”]Ontvang offerte[/mk_button][mk_padding_divider size=”10″][vc_column_text disable_pattern=”false” css=”.vc_custom_1554070174742{margin-bottom: 0px !important;}”]of bel ons op: +31 (0)6-2459 3128[/vc_column_text][/mk_custom_box][mk_padding_divider size=”20″][/vc_column][vc_column width=”2/5″][/vc_column][/mk_page_section][vc_row fullwidth=”true” fullwidth_content=”false”][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1580904230435{margin-bottom: 0px !important;}”][/vc_column_text][mk_padding_divider][mk_fancy_title color=”#000000″ size=”30″ font_weight=”bold” margin_top=”25″ margin_bottom=”25″ font_family=”none” align=”center”]

Verschillende stijlen voor catering van receptie en borrel

[/mk_fancy_title][vc_column_text disable_pattern=”false” align=”center” css=”.vc_custom_1552917407327{margin-bottom: 0px !important;}”]Afhankelijk van uw wensen, budget en beschikbare ruimte kunnen wij een passende offerte voor de catering van uw receptie of bedrijfsborrel maken op basis van het door u gewenste service niveau.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][mk_icon_box2 icon_type=”image” icon_size=”inherit” icon_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/02/friendly-catering-waiting-staff.png” title=”Receptie full service” title_bottom_padding=”22″]Bij onze full service receptie catering nemen wij u all het werk uit handen. Wij spreken met u een dranken en hapjes menu af en stemmen van te voren af wat we aan materialen en personeel inzetten. Tijdens de receptie zelf bent u vrij om als gast mee te doen en doet ons team al het werk. We vertrekken pas als we alles weer schoon hebben opgeleverd.[/mk_icon_box2][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][mk_icon_box2 icon_type=”image” icon_size=”inherit” icon_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/serving-satay-skewers.jpg” title=”Bedrijfsborrel” title_bottom_padding=”22″]Voor bedrijfsborrels waarbij het gaat om een feestje voor ‘collega’s onder elkaar’  zorgen wij voor snacks of hapjes en drankjes die passen bij de groep en presenteren deze op een informele manier. Hapjes komen samen door op schaal en niet op individuele bordjes.[/mk_icon_box2][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][mk_icon_box2 icon_type=”image” icon_size=”inherit” icon_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/receptie_bar_glazen_wijncoolerxl_120618.jpg” title=”DIY receptie catering” title_bottom_padding=”22″]Heeft u geen tijd/zin of ervaring genoeg om zelf de logistiek van de receptie te regelen, maar zelf genoeg ‘handjes’ om de bar te runnen en de hapjes uit te lopen? In dat geval helpen wij u met onze Do-it-yourself aanpak. Wij bereiden (in overleg met u) de receptie voor, zodat u en uw collega’s het zelf kunnen draaien.[/mk_icon_box2][/vc_column_inner][/vc_row_inner][mk_padding_divider size=”70″][/vc_column][/vc_row][vc_row fullwidth=”true” fullwidth_content=”false” css=”.vc_custom_1540598103202{background-color: #f4f7fc !important;}”][vc_column][mk_padding_divider][mk_fancy_title color=”#000000″ size=”30″ font_weight=”bold” margin_top=”35″ margin_bottom=”25″ font_family=”none” align=”center”]

Bekijk onze hapjes en dranken menu’s

[/mk_fancy_title][mk_imagebox show_as=”column” column=”4″ padding=”10″][mk_imagebox_item item_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/roastbeef-canape-1.jpg” image_padding=”false” background_color=”#ffffff” title_font_weight=”600″ title_color=”#000000″ btn_text=”Koude hapjes” btn_url=”https://www.zingfood.nl/menu-catering/hapjes/koude-hapjes-menu/” el_class=”hmservice”][/mk_imagebox_item][mk_imagebox_item item_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/mini-quiches-2-schalen-1.jpg” image_padding=”false” background_color=”#ffffff” title_font_weight=”600″ title_color=”#000000″ btn_text=”Warme hapjes” btn_url=”https://www.zingfood.nl/menu-catering/hapjes/warm/” el_class=”hmservice”][/mk_imagebox_item][mk_imagebox_item item_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/mini-salade-quinoa-tomatillo_walking-dinner_120618-1.jpg” image_padding=”false” background_color=”#ffffff” title_font_weight=”600″ title_color=”#000000″ btn_text=”Vegetarische hapjes” btn_url=”https://www.zingfood.nl/menu-catering/hapjes/vegetarisch/” el_class=”hmservice”][/mk_imagebox_item][mk_imagebox_item item_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/panacotta-2.jpg” image_padding=”false” background_color=”#ffffff” title_font_weight=”600″ title_color=”#000000″ btn_text=”Zoete hapjes” btn_url=”https://www.zingfood.nl/menu-catering/hapjes/zoet/” el_class=”hmservice”][/mk_imagebox_item][/mk_imagebox][mk_imagebox show_as=”column” column=”4″ padding=”10″][mk_imagebox_item item_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/bar-serving-drinks-2.jpg” image_padding=”false” background_color=”#ffffff” title_font_weight=”600″ title_color=”#000000″ btn_text=”Receptie dranken” btn_url=”https://www.zingfood.nl/menu-catering/dranken/” el_class=”hmservice”][/mk_imagebox_item][mk_imagebox_item item_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/drankjes1_7f9.jpg” image_padding=”false” background_color=”#ffffff” title_font_weight=”600″ title_color=”#000000″ btn_text=”Cocktails” btn_url=”https://www.zingfood.nl/menu-catering/dranken/cocktails/” el_class=”hmservice”][/mk_imagebox_item][mk_imagebox_item item_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/speciaalbier260_190.jpg” image_padding=”false” background_color=”#ffffff” title_font_weight=”600″ title_color=”#000000″ btn_text=”Speciaal bieren” btn_url=”https://www.zingfood.nl/menu-catering/dranken/speciaal-bieren/” el_class=”hmservice”][/mk_imagebox_item][mk_imagebox_item item_image=”https://www.zingfood.nl/wp-content/uploads/2019/03/schermafbeelding_2018-06-13_om_00_31_23_ea1.jpg” image_padding=”false” background_color=”#ffffff” title_font_weight=”600″ title_color=”#000000″ btn_text=”Sappen & Smoothies” btn_url=”https://www.zingfood.nl/menu-catering/dranken/gezond/” el_class=”hmservice”][/mk_imagebox_item][/mk_imagebox][mk_padding_divider size=”35″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1581085299356{padding-top: 40px !important;padding-bottom: 40px !important;}”][mk_fancy_title strip_tags=”true” size=”28″ font_weight=”300″ margin_bottom=”0″ font_family=”none” align=”center”]

Cateraar voor uw receptie of borrel nodig?

[/mk_fancy_title][mk_fancy_title tag_name=”span” size=”21″ force_font_size=”true” font_style=”normal” margin_bottom=”0″ font_family=”none” align=”center”]Bel ons nu: +31.(0)6-2459 3128 of vraag vrijblijvend een offerte aan.[/mk_fancy_title][mk_button dimension=”flat” corner_style=”rounded” size=”large” url=”https://www.zingfood.nl/cateraar-amsterdam/offerte/” align=”center”]Ontvang offerte[/mk_button][/vc_column][/vc_row]

10 Responses

  1. Op vrijdag 24 januari willen we graag de onze vernieuwde gebouw openen, vanaf 15.30-17.00 verwachten we rond de 120 man. We zijn op zoek naar drankjes en borrelhapjes catering voor tijdens de opening. Zouden jullie een voorstel kunnen doen en daarbij een prijsindicatie kunnen geven. Graag 100% biologisch en zoveel mogelijk vegetarisch,
    Ik hoor graag van jullie.

  2. Voor de catering van een informele borrel wat ik binnenkort organiseer heb ik glazen voor champagne en frisdrank nodig. Ook vroeg ik me af of jullie borden of presenteer bladen voor hapjes hebben, zo ja welke? Ik hoop graag van u te horen.

  3. Heel graag een voorstel voor receptie catering met 80 a 90 man. Luxe hapjes, vnl vegetarisch, beetje vis mag. Soep en wijn, bier en water plat en bruis.
    Van 18u tm 20u. 27 now op de Keizersgracht. Amsterdam.
    Hoop graag van je te horen.

  4. Ik ontvang graag een offerte voor een boeklancering zal plaatsvinden in het gelijkvloerse gedeelte van een school in Amsterdam.
    250 pax.
    18.30-21.00 uur
    * Welkomsdrankje prosecco
    * Koffie/thee 1 uur onbeperkt ( geen koek)
    * Drank; alleen light frisdrank, sparood, wijn/bier ( geen tap maar losse biertjes)
    Is het standaard met bediening? Zo ja, wat zijn hier de kosten van?
    Ik ontvang graag meer informatie!

  5. Hallo Zingfood,

    Op dinsdag 19 December ben ik voor een borrel en een recptie op zoek naar catering. Het gaat om:

    – Van 15.00-17.00: pubquiz bij de Gemeente
    – Van 17.00-19.00: officiële opening van een kantoor

    De benodigdheden zijn voor de pubquiz (175 personen) zijn:
    – Koude hapjes vegetarisch (600 stks)
    – Borrelnootjes/groentechips
    – Biologisch bier
    – Biologisch wijn
    – Biologische sappen
    – Glazen voor de sappen

    De benodigdheden voor de officiële opening van het kantoor (+- 250 personen) zijn:
    – Koude hapjes vegetarisch
    – Biologische groente met dip oid
    – Borrelnootjes/groentechips
    – Biologisch bier
    – Biologisch wijn
    – Biologische sappen
    – Glazen voor de sappen en de wijn

    Graag offerte voor een complete catering inclusief materialen en bedeining.

  6. Graag zouden wij een receptie voor 150 mensen willen aanbieden voor 2 uur op zaterdag 22 juli op de Herengracht in Amsterdam. We kunnen daar gebruik maken van het cafe plus benedenruimtes en buiten. Ze bieden zelf ook catering aan maar wij willen kijken wat het kost om externe cateraar in te huren want dit mag en scheelt hopelijk flink in de kosten.  

    Zouden jullie ons kunnen laten weten wat het kost:

    A. onbeperkt bier/wijn/fris voor 150 mensen voor 2 uur + hapjes* + toost uitbrengen met zelfgebrachte bubbels cremant

    B. bier/wijn/fris voor 150 mensen op basis van nacalculatie + hapjes + toost uitbrengen met zelfgebrachte bubbels cremant

    *Hollands hapjes arrangement van bitterballen, kaas, leverworst en ossenworst

    Hoor graag om alvast een idee te krijgen van kosten ook als u zelf glas-servies-statafels-koeling-frituur-personeel etc. mee neemt.

  7. Voor een bedrijfsborrel wil ik graag een offerte aanvragen. A.s vrijdag gaan wij met 30 personen borrelen. Ik wil graag een aantal uitgebreide hapjes aanbieden, zodat er een leuke variatie aan eten is en dit ook voor iedereen voldoende is als avondmaaltijd.

    Ik dacht zelf aan een variatie van bijvoorbeeld: quiches, pasta, salade, gehaktballetjes, borrelhapjes, o.i.d. Iedereen kan dan zelf een bordje maken.

    Er hoeft geen bediening aanwezig te zijn. We maken een buffet-tafel op ons kantoor waar iedereen zelf kan pakken. Ons budget is ongeveer €150,-.

    Ik hoor graag of jullie ons voor dit bedrag kunnen voorzien van lekkere hapjes! Anders hoor ik graag op welke prijs we uit komen.

  8. Voor mijn promotieborrel zoek ik een cateraar die koude en warme hapjes zouden kunnen maken. Budget is dus ongeveer 400 (of iets meer) euro. Het wordt in Mr. Kitchen in het Westerpark gehouden, waar dus evt ter plekke ook nog wat hapjes afgemaakt kunnen worden.
    Graag hoor ik wat jullie kunnen bieden voor dit bedrag. Ik dacht zelf aan mediterraanse, dan wel aziatische hapjes.

  9. Het gaat om een feestje om te vieren dat ik 3 dagen daarvoor mijn promotie binnen de geneeskunde afrond. De bedoeling van de avond is een feestelijke borrel vanaf 19.30 -24.00u. Het is niet de bedoeling om een volledige maaltijd aan te bieden, maar om een aantal lekkere hapjes te serveren.

  10. Catering Feestelijke opening polette!

    – Wanneer: donderdag 21 januari 2016
    – Van 18.00-24.00
    – Adres: Kinkerstraat 288, 1053GB, Amsterdam
    – Verwacht: 250-300 gasten → klanten van Polette, nieuwe klanten, bloggers, fashionscene en natuurlijk vrienden.

    Om een goede indruk van polette te krijgen, check onze website

    Benodigheden voor het feest:
    – bediening → opbouwen, serveren, afbouwen/opruimen → we willen graag dat de bediening om 17.00 komt om op te bouwen en tot ± 01.00 blijft om op te ruimen en af te bouwen, zodat de winkel weer netjes achterblijft → we denken zeker 5 mensen in de bediening nodig te hebben
    – hapjes → warm & koud
    – drankjes → witte & rode wijn; fris; spa rood/blauw → geen cola o.i.d., kom met iets anders, verras ons 😉
    – drinkglazen/bekertjes
    – borden, bestek, servetjes → is afhankelijk van de hapjes
    – koeling/koelkast voor alle drankjes; ijsblokjes
    – 1 grote tafel waar alle drankjes op kunnen staan
    – kapstok voor de jassen → eventueel een scherm om het uit het zicht te houden → ga er van uit dat er zeker minimaal 100 man hun jas op willen hangen en dus moet er ook een bepaald nummer-systeem komen
    – sta-tafels → 3 stuks
    – asbak → 1 stuks
    – 1 sokkel voor buitengebruik waar we de asbak op kunnen zetten
    – zelf alles brengen naar de winkel en ook zelf weer alles ophalen

    Belangrijk:
    We hebben in de winkel geen voorzieningen, dus geen koeling & opwarm element en geen gootsteen (er is een gootsteen in de wc, dus water is aanwezig). Als dit nodig is moeten jullie dit zelf meenemen.
    Achter in de winkel is wel een kleine opbergruimte die we eventueel kunnen gebruiken om vieze glazen/borden etc. te bewaren.

    Thema:
    “Even nudists need polette” is het thema van de avond. Om mensen die nieuw zijn met ons concept te verrassen en provoceren zal een deel van onze medewerkers en (liefst) ook het bedienend personeel het paradijselijk kostuum dragen. Zou u ons kunnen laten weten of jullie catering personeel in is en welke maten we moeten bestellen (S,M,L,XL) voor de heren en hoeveel voor de dames?

    Wat verwachten wij van de bediening (op basis van 5 personen):
    – We verwachten de bediening om 17.00 in de winkel zodat we het feest kunnen voorbereiden en alles klaar kunnen zetten.
    – Gasten willen hun jas kwijt, de bedoeling is dan ook dat 1 iemand van de bediening zich de hele avond over de garderobe ontfermt.
    – 1 a 2 personen moeten rondlopen met de hapjes, bovendien moeten zij er ook voor zorgen dat lege bordjes/bekertjes e.d. worden afgeruimd. Waar nodig springen wij zelf ook natuurlijk bij!
    – De drankjes (wijn/fris) zullen op een tafel komen te staan waarbij er voor moet worden gezorgd dat van alles genoeg klaarstaat en bij wordt geschonken. We willen dat 1 iemand van de catering de hele avond achter deze tafel staat en dit verzorgt.
    – Op het feest zullen ook koelkasten met lekkere biertjes van de AmsterdamBrewBoys zijn, we willen graag dat 1 iemand van de catering zich hiermee bezighoudt en deze serveert aan de gasten.
    – We verwachten best veel mensen dus het is belangrijk dat lege glazen/bordjes en eventuele andere rommel snel wordt afgeruimd.
    – Als de laatste gasten de deur uit zijn gaan we de winkel opruimen en schoonmaken. Lege flesjes moeten naar de dichtstbijzijnde glasbak worden gebracht en afval moet worden weggebracht. Kortom, de winkel moet netjes worden achtergelaten, dus verwacht rond 01.00 klaar te zijn.
    – En natuurlijk, het belangrijkste, we verwachten een leuke en professionele werkhouding! Straal polette uit!

Comments are closed.